Marketing a PR (vzťahy s verejnosťou) sú pre každú spoločnosť základnou alfou a omegou úspechu. Bez primeraného spoločenského povedomia o aktivitách firmy a jej produktoch sú aj tie najlepšie vyrábané produkty či skvelé poskytované služby odsúdené na totálny neúspech. Trhová ekonomika je totiž neúprosná – v silnej konkurencii prežije len ten, kto dokáže najlepšie skombinovať kvalitu produktov spolu s ich primeranými cenami a viditeľným marketingom.
Ako však robiť marketing tak, aby zasiahol čo najširšiu vrstvu obyvateľov a zároveň spoločnosť pri nákladoch na marketingové prostriedky neprišla postupne k bankrotu? Optimálna je kombinácia väčších a nákladnejších reklám (veľké pútače, reklama v TV a pod.) a menších, ale zato lacnejších a ľahšie rozšíriteľnejších reklamných prostriedkov. Máme tým na mysli napríklad potlačené tričká, na ktorých sú vyvedené informácie o spoločnosti a jej znak. Ako však takúto potlač tričiek zrealizovať? Najvhodnejšie je na to využiť špecializované spoločnosti, ktoré realizujú potlač tričiek. Najjednoduchšie ich vyhľadáte tak, že do internetového vyhľadávača zadáte heslo ,,potlač tričká“ a okamžite sa Vám zobrazí niekoľko zaujímavých ponúk potlače tričiek. Táto metóda reklamy je skutočne veľmi vhodná, nakoľko tieto tričká nosia nielen zamestnanci, ale aj ďalší spolupracovníci spoločnosti a dávajú tak o nej vedieť medzi širokou verejnosťou. Okrem toho môže firma rozdávať tričká napríklad na svojich firemných podujatiach, kde si ich za symbolickú cenu či zadarmo môžu zakúpiť návštevníci a tí tak možno aj nevedomky nosením tričiek propagujú danú spoločnosť.